خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

عادت کردم به تو .....

از آن عادت هایی که

با شیر ِ مادر در وجود انسان

جا خوش می کند

و فقط با جان به در می شود........


مغز مداد ؛ دل گراف دارد ؛ مرگ می چیند

و زندگی می کند آرام .

از 29 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه ؛ مغز مداد را

دوست ِ دیگری نیز همراهی می کرد

با امضاء نسرین ......

که الان در خانه ی خودش دارد قلم می زند

http://zemzemehayetanhaye.blog.ir
بخوانیدش

آخرین نظرات

برسد به دستِ زمزمه بانو " دوستت دارم "‌

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ



دوستت دارم در چهار بخش امّــا یک عُمر " مرتّب" می شود .

یک دوستت دارم هایی هست که با نگاهی مخملین آغاز می شود

و بر حریرِ اندیشه ی همان یک " منِ‌بزرگ " سبزتر می گرددْ.

بارور می شود و مُدام اوج می گیرد و آخرش عادتی آبی شکل می گیرد

منتهایِ مراتبْ اگر سبز نشد حاصلی ندارد و هیچانه ای بیش نیستْ .

مراقب باشیم کلاممان را با دوستت دارم هایِ بیجا تزئین نکنیم .

زیادی مراقب باشیم .

هدیه ی قشنگی بود از طرفِ زمزمه هایِ تنهائی ؛ رفیقِ دوست داشتنیِ من

بیشتر از این بلد نبودم ؛ لاجرم همین چند خط و سه نقطه چین ...

بخوانید چند کلمه ای از دوستت دارم هایِ‌ زمزمه را .


  • مغــــز مداد