خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

عادت کردم به تو .....

از آن عادت هایی که

با شیر ِ مادر در وجود انسان

جا خوش می کند

و فقط با جان به در می شود........


مغز مداد ؛ دل گراف دارد ؛ مرگ می چیند

و زندگی می کند آرام .

از 29 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه ؛ مغز مداد را

دوست ِ دیگری نیز همراهی می کرد

با امضاء نسرین ......

که الان در خانه ی خودش دارد قلم می زند

http://zemzemehayetanhaye.blog.ir
بخوانیدش

آخرین نظرات

دَســت ها تا هست ؛ جُرمَت خواب ِ من

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ق.ظ



آن چُنان ؛ شادان به دَستَـــم آرَمیدی

کَز هُـــجوم ِ خامُــش‌ِ مَه ؛ چَشم ها را بَسته دیدی


قاصِدک آمد کِنارت یادِبــانی جا به جا کرد

فال ِ خوش زد بر دلت ؛ اندوه ها را بَسته دیدی


نازنینا چِشمَکَت ؛ جادوی ِ چشمان ِ سیاهم

تا نگاهی ؛ تا نگاری؛ جُمله عالم ؛ مَن بِــدیـــدی 



  • مغــــز مداد

نظرات  (۲۰)

اووووووووووووووووه مای گاد:)
پاک شاعر شدی رفت پی کارش
خیلی خوب بود مینایی خیلی
لذت بردم
افرین بر تو شاعر جوان
پاسخ:
اول از همه برایت :
درونه ی لبخند پایاست
و رویه
ناچار فروریز
چه من ایستاده باشم
چه افرا
و َ
لبخند از آن ِ توست تنهـــا
چه من ایستاده باشم
چه افرا
م . موید
دوم از همه :
من و شاعر بودن !!!
من می روم که شاعر شَوَم
هنوز خیلی راه مانده نسرین
" و َ دیگر این که :
به این همه بودنَت می بارَم "

سلام
درود بر شما
زیبا بود


پاسخ:
سلام

" امروز همان است
چونان روزی که می گوئیم
همان است
چونان آن روز
آفتاب همان
شکوفه ی البالو همان
و
گنجشک همان
و
یاد ِ تو همان"


خیلی خوب بود...
بازم برامون بگین...

http://images.persianblog.ir/420643_kJKt4TUh.jpg

تا سِحر چشم یار چه بازی کند که باز / بنیاد بر کرشمه جادو نهاده‌ایم
بی زلف سرکشش سر سودایی از ملال / همچون بنفشه بر سر زانو نهاده‌ایم
در گوشه امید چو نظارگان ماه / چشم طلب بر آن خم ابرو نهاده‌ایم
گفتی که حافظا دل سرگشته‌ات کجاست / در حلقه‌های آن خم گیسو نهاده‌ایم...
پاسخ:
هزار دریا هم اگر
رنج مایه ی من تا تو باشد
من ؛
باز
در بوی ِ خوش ِ یاس شناورم
چه پیراهن ِ سپیدی بود/

" خوش آمدید "
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    شعر زیبایی بود

    بویژه سبک نگارشش 


    پاسخ:
    سلام
    و
    خوش آمدید

    ممنون
    🙏🏻🙏🏻🌺🌺🌺

    تو ﻫﻢ ﺷﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩﻡ ، ﺩﺭ ﺩﻟﺖ ﺗَﺮَﮎ ﺩﺍﺭﯼ!
    ﻭ ﭼﻮﻥ ﺷﺒﯿﻪ ﻣﻨﯽ ، ﺍﺭﺯﺵِ ﻣﺤﮏ ﺩﺍﺭﯼ‌...!

    ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺍﻡ ﮐﻪ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:
    ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﻬﺎﺭ ﻭ ﺧﺰﺍﻥ، ﺣﺲ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺩﺍﺭﯼ...!

    ﻧﯿﺎﺯ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺗﺖ ﺑﺰﻧﯽ!
    ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻖ، ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺑﺰﮎ ﺩﺍﺭﯼ...!

    ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺭﺍﻡ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺑﻢ!
    ﺩﻭ ﭼﺸﻢ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼ ﺗﻠﺦ ﻭ ﺑﺎ ﻧﻤﮏ ﺩﺍﺭﯼ...!

    ﻫﻤﯿﺸﻪ ، ﮔﻠّﻪ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮﺳﺖ، ﺷﮏ ﺩﺍﺭﻡ!
    ﺩﺭﻭﻥ ﺣﻨﺠﺮﻩ ﯼ ﺧﻮﯾﺶ ﻧﯽ ﻟﺒﮏ ‌‌داری...؟

    ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺣﻞ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮ‌...
    ﺑﻪ ﻣﻦ ، ﺑﻪ ﺳﺒﺰﯼِ ﭼﺸﻤﻢ ، ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ، ﺷﮏ ﺩﺍﺭﯼ...؟؟؟

    ﺍﻣﯿﺪ ﺻﺒﺎﻍ ﻧﻮ
    پاسخ:
    کوی داغ
    کوچه باغ ِ نسترَن
    بهار ِ دامن ِ تو را شکوفه می زند
    تو
    کجای ِ بوی ِ ماه را
    کجای ِ‌پیچ ِ راه را
    بهـــــــانه ای !!!
    م.موید

    زیبا بود آنای ِ نازنین
  • صحاف امین
  • خوش به حالش که تو را دیده است

    امان از چشمک جادوی چشمانت ...

    پاسخ:
    و
    چنین
    نَم
    و
    دوست داشتن
    همیشگی ِ چشم می شود........
  • آسیه خوئی (ایلیا)
  • تا نگاهی ؛ تا نگاری؛ جُمله عالم ؛ مَن بِــدیـــدی

    بسیار عالی.
    پاسخ:
    .......................
    من " کمی " بیشتر از عشق ، تو را می فهمم ...
    راه زیاد است ، مهم نیست !
    گاهی در این برهوت
    سرگردان می شوم ، مهم نیست !
    باد پسم می زند مدام ،
    سرما می رود توی جانم ،
    مهم نیست !
    خودم را بغل می کنم !
    فقط می خواهم بدانم جاده هر قدر دراز و طولانی باشد ،
    آخرش یک جایی تو ایستاده ای ؟! بین راه
    گاهی آدم هایی را می بینم
    که آخر جاده شان هیچکس نیست . . .
    از این برهوت می افـتند به برهوت دیگر !
    و همین هراسانم می کند . . .
    و همین باعث می شود
    تنهایی ِخودم را دوست بدارم ،
    آخر من که جز تو کسی را ندارم ...


    { عباس معروفی }



  • آسیه خوئی (ایلیا)
  • زنده باد بال خدا
    که فرو می افتد
    و درست روی شانۀ من می نشیند ،
    زنده باد !

    زنده باد آفتاب سحر
    که سرش را می چرخاند ، پیدایت می کند
    و تلالو اولش را برای تو پست می کند ،
    زنده باد !

    زنده باد دفتر مشق من
    که بین این همه کاغذ
    فقط برای تو شعر جذب می کند ،
    زنده باد !

    عزیز دلم .. مینای نیلگون من


    زنده باد سنگ های خیابان
    که بین این همه کفش
    فقط از کفش تو عکس می گیرند
    و برای عارفان برهنه پای روز جزا می فرستند.

    زنده باد عشقِ تو محبوبم 

    زنده باد!
    که خیالم را آن قدر دور می برد
    که برای حیات این مردم
    معنایی پیدا کند ..

    آی زندگی !  دیدی چه سرت آوردیم ؟ ...


    نازنینا

    وه چه زیبا!!!

    دستمریزاد



    پاسخ:
    چگونه باران
    از این همه فراخوان
    بمانَد
    چگونه باز ایستَد
    از این همه والایی
    به این همه انبوهی ِ سبز
    پُشت کُنَد
    و گل‌ِ سرخ ِ لبخند ِ تو را نَچینَـــد
    و از این همه فراخیـــز بِمانَد !!!!!
    سلام
    طاعاتتون قبول
    التماس دعا
    به روزم
    منتظر دریافت دیدگاهتون هستم
    پاسخ:
    سلام
    و سپاس حضور
    چشم سر می زنیم .
  • مجید شفیعی
  • سلام

    زیبا بود

    منتظر یه بیت هستم که بهش اضافه کنی تا یه غزل بشه

    نمی دانی چه حسی هست بین شیر و یک آهو
    که من صیاد، اما صید آن چشمان آهویت

    :)
    @}----
    پاسخ:
    غزل شدنش را واگذار می کنم به شُما
    بسم ا.....

    " ممنون که همراهی می کنید دوست کاغذی ِ کافه تَرَنج "
    مینا ونسرین خوابیده اند آیاااا
    پاسخ:
    امان از تو !


    بسیار زیبا

    لذتی بی وصف داشت خوندنش
    پاسخ:
     هر خاطره ای ، خاطره نمی شود
    هر دردی ، درد نیست
    تا روح را مثل کاغذ مچاله کند
    خاطره باید جان داشته باشد
    تا زنده بماند
    باید روح داشته باشد
    تا برای همیشه جاودانه شود
    خاطره باید بسوزاند و خاکستر کند ..

    { مصطفی مستور }


    ممنونم از شما

    سلام
    بسیار زیبا بد
    بازم تاخیر منو ببخشید
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام شیوا جان

    چه حرفیه

    خانه ی خودت

    هر وقت آمدی
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • مجید شفیعی
  • دست کردم بین موهایت ولی پیدا نبود
    جان صد عاشق که در تاریکیش گم گشته اند

    :)
    @}----
    پاسخ:
    ///////////////////////

    //////////

    /////

    زلف ؛ پریشان داده ام؛  بر باد

    تا دست ها هست

    هر چه بادا بــــاد ............
    بییییسیار زیبا
    پاسخ:
    سلام دختر ِ گــُل

    ممنونم از لطفت/

    سفر بی خطر
    برای دوست نداشتن ت ......
    تا مرز ِ جنون دویده ام
    اما مُدام ..... بوسه ام
    می نشیند بر تصویر ِ خیال ِ تـو
    و یک شاخه گل ِ سرخ
    عطر ِ تـو را
    بر تن ام ، هاشور می زنَد
    پاسخ:
    خوش آمدی جانَم ....
    1 دلنوشته

    تو تنهایی ات را شعر می کنی… 
    او دود سیگار… 
    دیگری سکوت… 
    اما… 
    من روی بر می گردانم 
    و با آستین پیراهنم 
    اشک هایم را پاک می کنم…! 

    .
    .
    .
    فوق العاده ... 
    پاسخ:
    چه زیبا

    سپاسگزارم نسیم جان .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی