خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

عادت کردم به تو .....

از آن عادت هایی که

با شیر ِ مادر در وجود انسان

جا خوش می کند

و فقط با جان به در می شود........


مغز مداد ؛ دل گراف دارد ؛ مرگ می چیند

و زندگی می کند آرام .

از 29 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه ؛ مغز مداد را

دوست ِ دیگری نیز همراهی می کرد

با امضاء نسرین ......

که الان در خانه ی خودش دارد قلم می زند

http://zemzemehayetanhaye.blog.ir
بخوانیدش

آخرین نظرات



بغض پشت بغض بود دیروز چشم هایم به در که نه به گوشی تلفن خشک شده بود مث همه ی اردیبهشت های زندگی ام مثل همه ی زاد روزهایم که شماره میکنم دوست دارانم را کسانی را که بودنم برایشان ارزشمند است و یادآوری تولدم برایشان احساس وظیفه نیست بلکه عشق است.

امسال از خاطر خیلی ها رفته بودم امسال خیلی غم داشتم  اما به لطف و یمن حضور معدود کسانی هنوز هم لبخند میزنم به زندگی حتی اگر شب تولدم یک دل سیر گریه کرده باشم حتی اگر دلم شکسته باشد از نبودن های کسی  حتی اگر نتوانسته باشم مثل همه ی 27 سال تمام ها، خانومانه رفتار کنم و موقع گرفتن هدیه ی خواهرانم زده باشم زیر گریه.

آخر این چشم های لعنتی چه به روزشان آمده است غدد اشک ریزم فوران کردند جوشیدند علم قیام برداشته بودند یکی یکی دوتا دوتا سر میخورند و از معبر چشم هایم عبور میکردند و شوری شان مهمان لبهایم میشد.

سخت و کش دار بود دیشب. تمام دیشب چشم هایم به خون نشسته بودند. اما من خوشحالم امروز که اینجا نشسته ام خوشحالم که یک سد محکم و سترگ شکسته شد و من فاتحانه از دروازه های غمی گذشتم که دو سال تمام بر قلبم سنگینی میکرد باختن همیشه هم آسان نیست همیشه هم غم انگیز نیست بعضی باخت ها برای بزرگ کردن روحت نیازند بگذار روحت صیقل بخورد در تلاطم موج های غم تا سبک تر شوی تا گام هایت استوار تر شود در مسیر سبز زندگی بگذار دل یکی کنی تا سایه ی نبودن های کسی سایه ی دیگران را از زندگی ات کوتاه نکند سایه ی سنگین حضورش را بر دوشش بگذار و رهایش کن بگذار سیاهی های نبودن هایش وبال گردنش شود بگذار غم های زندگی را تنها بخورد تا بفهمد عشق بازی عرصه ی سیمرغ است نه گنجشک دلان بزدل
نفس بکش و ببال برای داشتن کسانی که تو را با غم تو را با اشک تو را با خنده دوست میدارند و برای دوست داشتنشان بهایی سنگین میپردازند.«برای حضورتان ممنونم.»

باربط نوشت 1 : متن بالایی را نسرین نگاشته ؛ من که قلمم این قدر گیرا نیست

باربط نوشت 2 : این خانه قشنگ است ولی تنها خانه ی من نیست ؛ خانه ی من و نسرین

باربط نوشت 3 : بلاگفا را این روزها نداریم ؛ گر چه ناخوش آیند است نبودنش اما نسرین را کنارم خواهم داشت

 با ربط نوشت 4 :میلادت مبارک  نسرین جان ؛ خوش آمدی به دنیا ؛ جان ِ دل


  • مغــــز مداد

نظرات  (۶)

تبریک ِ گرمم را پذیرا باش
و ترانه ای را :

برای روز میلادم اگر تو ، به فکر هدیه ای ارزنده هستی . . . 

مرا با خود ببر تا اوج خواستن ، بگو با من ، که با من زنده هستی . . . !!


میلاد را از معین ِ عزیز گوش کُن .



پاسخ:


ممنونم
ممنون که نوشته ام رو مهمون وبلاگت کردی عزیزم خیلی غنیمته داشتنت این روزها
پاسخ:
خوش اومدی به خونه ی خودت

درود ها بر نسرین و برمینا

نسرین عزیزم فراموشیم را حمل بر بالارفتن از پله های عمرم بدان همچنان در قلبم ماندگاری وعزیز


تولدت را عاشقانه تبریک میگم شادباشی و شاد


مینای مهربان خانه ات آباد

پاسخ:
نسرین: درود بر بانو صحاف عزیز حضور شما را عشق است فدای سر مبارک تولد که چیزی نیست شما مختارید کل وجودمان را از یاد ببرید...
سلام بزرگروار
دست شما درد نکنه ، دست نوشته ی زیبایی بود .
دست بانو نسرین هم درد نکنه ، خیلی وقته بلاگفا ناخوشه . ان شاءالله حالشون خوب شه .
درود بر شما
یاعلی
پاسخ:
نسرین: سلام سید بزرگوار ممنونم از حضورتان ان شالله که برگرده به عرصه ی حیات....
سلام
من اینجا رو نمیشناسمممم

چ جالب! منم روز تولدم گریستم!

آن هم خیلی!

نمیدونم یک سال به عمر اضافه شدن یا در  یک سال از عمر کم شدن
اسمش در واقع چیه؟؟؟

اما دعا میکنم که ۲۷ عدد شانست باشه در همه زمینه ها

آجی گلی خودمی
پاسخ:
نسرین:
سلام
زیاد سر بزنی اشنا میشی آنا خانوم
خیلی هم فک نمیکنم جالب باشه تجربه ی تلخیه
ممنون از دعای خیرت ان شالله عزیزدل
  • ویرگول ، سرِ خط ـ ایلیا
  •  بَه بَه 
    عجب تیتر و عنوان شاعرانه ای
    عجب تصویری
    و چه قلم فخیمی. انگار بتگری بعد از شکستن بت زیبا و دلربایی که خود با دستان خویش چنان خوشش تراشیده و خوشش آراسته است ، حال بر این پیروزی خود شادمانه می گرید.  
    بسیار زیبا.
    مبارکا باشه نسرین بانو
    هر روز ، روز میلادتان باد



    پاسخ:
    نسرین:
    آدم حظ میکنه از این کامنت های پر احساس ممنون ایلیای عزیز
    البته باید بگم عکس و تیتر کار میناست مث همیشه عالی از کار در اومده
    توصیفتون هم عالی بود از نوشته ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی