خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

عادت کردم به تو .....

از آن عادت هایی که

با شیر ِ مادر در وجود انسان

جا خوش می کند

و فقط با جان به در می شود........


مغز مداد ؛ دل گراف دارد ؛ مرگ می چیند

و زندگی می کند آرام .

از 29 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه ؛ مغز مداد را

دوست ِ دیگری نیز همراهی می کرد

با امضاء نسرین ......

که الان در خانه ی خودش دارد قلم می زند

http://zemzemehayetanhaye.blog.ir
بخوانیدش

آخرین نظرات

باید سلام کرد به گُستـــــــَرده ی زیستن و بودن

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ق.ظ



اول ... یک جمله بگویم!راستش گاهی از شدت علاقه به زندگی

حتی سنگ ها را هم می بوسم،کلمه ها را ،کتاب ها را، آدم ها را ...!

دارم دیوانه می شوم از حلول، از میل حلول در هر چه هست

در هر چه نیست،در هر چه که هر چه....چه ...!

و هی فکر می کنم ، مخصوصا به تو فکر می کنم ،آنقدر فکر می کنم

که یادم می رود به چه فکر می کنم.

به تو فکر می کنم؛مثل مومنی که به ایمانِ باد و به تکلیف بید

به تو فکر می کنم مثل مسافر به راه؛مثل علف به ابر مثل شکوفه به صبح وُ  مثل واژه به شعر .

به تو فکر می کنم؛مثل خسته به خواب و نرگس به اُردیبهِشـــــت

به تو فکر می کنم ؛مثل کوچه به روز ،مثل نوشتن به نی 

مثل خدا به کافر خویش و مثل زندان به زندگی.
به تو فکر می کنم مثل برهنگی به لمس وُ تن به شست و شو .

به تو فکر می کنم مثل نقطه به خط مثل حروف الفباء به عین، مثل حروف الفباء به شین

مثل حروف الفباء به قاف .

همین !

هر چه گفتم؛انگار انتظارِ آسان رسیدن به همین سه حرف ِ آخر بود .

حالا باید بخوابم

فردا باز هم به تو فکر خواهم کرد

مثل دریا به ادامه ی خویش .

سید علی صالحی

 

" زمینی شدنت مبارک ماه ِ اردیبهشتی ِ من، نسرین ِ خوب "



  • مغــــز مداد

نظرات  (۷)

سلام
زمینی شدنت مبارک نسرین

بر تو هم مبارک تولد دوستی که دوستیش طعم گرم خواهریست


:)
@}------
پاسخ:
دوست ساعت ندارد
همیشه داشتنی ست


" ممنون که آمدید "

سه حرف ، سه نقطه
پاسخ:
وَ سلام

سه حرف / سه نقطه !!!!!!
  • آسیه خوئی (ایلیا)
  • سلام

    دوستی ها پایدار باد به سه نکته 
    به سه نقطه ی حرف شین
    به سه حرف عین ، شین و قاف

    به دوازده نقطه در این سه حرف :
    عینِ چشم های بیدارِ  "تو"
    شینِ ِ شادی های اصیل "تو"
    و قاف عشق در لمس بال های خسته ی "تو"

    پاسخ:
    دوستی ها پابرجاست  / دوستی ِ ساده ی ما شیرین است

    پنهان

    می ‌خواستم چشم ‌های تو را ببوسم
    تو نبودی، باران بود
    رو به آسمان بلند پر گفت ‌و گو گفتم:
    تو ندیدیش؟!

    و چیزی، صدایی
    صدایی شبیه صدای آدمی آمد
    گفت: نامش را بگو تا جست‌ و جو کنیم

    نفهمیدم چه شد که باز
    یک هو و بی ‌هوا، هوای تو کردم
    دیدم دارد ترانه ‌ای به یادم می ‌آید

    گفتم: شوخی کردم به خدا
    می‌ خواستم صورتم از لمس لذیذ باران
    فقط خیس گریه شود
    ورنه کدام چشم
    کدام بوسه
    کدام گفت ‌و گو؟!
    من هرگز هیچ میلی
    به پنهان کردن کلمات بی ‌رویا نداشته‌ ام !

    "سید علی صالحی"


    **************************
    سلام
     زیبا بود ،
     در پناه خدا باشید
    پاسخ:
    انتخاب ِ قشنگی بود

    ممنونم
  • مغــــز مداد
  • غم گینم و غم کامیِ من ؛ حالِ حزین ام ؛ برگـــــــرد

    شــادی زِ تو و اصــلِ تو شد ؛ شـادترین ام برگــــــرد

    گویم به خــــدا حــــالِ خــــرابی که نخـــفتم امشب

    گویای منِ ســـاده کلام است ، همین ام ؛ برگـــــرد



    پاسخ:
    ...............


    شگفتانه ای دیگر از این دختر شهریوری:)
    بی نهایت ممنونم مینا که منو توی این غربت ناخواسته تنها نذاشتی روزهایی که همه فراموشم کرده بودند روز یکه از خیلی ها توقع همراهی داشتم ولی دستم به جایی بند نبود روزی که سخت گذشت برام ممنون که همیشه مایه ی دلگرمی هستی ببخش که دیروز فرصت سر زدن به نت نبود از راه دور میبوسمت
    پاسخ:
    از خواب که می پرم ؛ کنارم شعـــــر است

    "  امروز بوی نسرین و نسترن در تاب ِ موهایم پیچید و لای ِ انگشتهای ِ من جا ماند"
    همان روزی که نفس کشیدی

    همان روز .....

    مبارک لمس ِ بودنت

    شهریوری ها همچنان مهربانند اردیبهشتی ها هم مثل بهار گیرا


    ممنونم از مینای مهربان وتبریک بر نسرین زیبا

    پاسخ:
    و امان از اسفندی های ملیح .....

    ممنون از تبریک بانو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی