خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

مرا اگر بر در بهشت بیارند اول در نگرم که / او در آن جا هست . اگر نباشد گویم او کو‌؟

خانه ای کنار ابرها

عادت کردم به تو .....

از آن عادت هایی که

با شیر ِ مادر در وجود انسان

جا خوش می کند

و فقط با جان به در می شود........


مغز مداد ؛ دل گراف دارد ؛ مرگ می چیند

و زندگی می کند آرام .

از 29 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه ؛ مغز مداد را

دوست ِ دیگری نیز همراهی می کرد

با امضاء نسرین ......

که الان در خانه ی خودش دارد قلم می زند

http://zemzemehayetanhaye.blog.ir
بخوانیدش

آخرین نظرات

چشم به راهت هستم مثل ِ آن بید به باد

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ
 

سُرخ ِ گُل داده ی من ؛ اوّلیـــن سایه ی من

کی به دنیا آمدی ؛ آبی ِ باور ِ من

چَشم ِ من دوخته بر ؛ نَفَس ِ سادگی ات

لحظه ها را چه کنم ،تو فراقَت ؛ غم ِ من

سال ِ نو ، شاخه ی سیب

پُشت ِ فریاد ِ چَمَن

دست ِ تو ؛ بی دل ِ من

دور ِ برکه ؛ لب ِ بام

تو کجایی غَزَلــــم .



  • مغــــز مداد

نظرات  (۵)

  • مجید شفیعی
  • با تمام بدنم
    جان و تنم
    سر بازار تو آرام نشینم
    که بیایی
    و سبد های پر از رازقی و نرگس و نسرین به دست
    و به لب سرخی هر روز و به پا کفش امید


    پاسخ:
    به پا کفش ِ امیــــد ........... جالب بود .

    به دل جام ِ نویــــد

    ممنونم
    دو بیت اول محشر بود مینای من عالی دوس دارم بغلت کنم دوست شاعرم:)
    پاسخ:
    سلام نسرین ِ جان

    وقتی می گی شاعر ؛ من هم چنان می خندم و می خندم و می خندم  ..............

    ممنونم ازت.

    زیبا ودلنشین


    کلماتت جاری میشود در روحم


    روزی خواهی آمد ...

    پاسخ:
    روزی خواهی آمد

    و آن روز

    باشی بهتر است ...

    نباشی

    کوچه ها

    پنجره

    گنجشک ها نیز

    دل تنگ اند .... دلتنگ ِ دلتنـــــــــــــــگ
  • آسیه خوئی (ایلیا)
  • یک قطره چشیدیم ز مینـــای محبت

    گشتیم فنــــا در دل دریــــای محبت

     

    از خویش رهیدیم و به دلدار رسیدیم

    تا گام نهــــــادیم بــه صحرای محبت


    سلام

    برای شروع عالی بود دختر قشنگم

    نطفه ی شعر که توسط حضرت عشق در درونمان شکل میگیره ، برای بالیدن و در نهایت تولد کامل و سالم او مراقبت بسیاری لازم است هم از خود و هم از جنینی که در وجود ما ریشه دوانده.

    مبارکت باشه عزیزم.



    پاسخ:
    سلام مهربان

    " مینای ِ محبّت "

    چه قدر شاعرانه و لطیـــف

    ممنون از این که قوت قلبید.
    چقدر خوشحالم که دوستی چون شما دارم
    پاسخ:
    همیشه کَسانی هستند که در نهایت ِ زندگی با تو اند    تا تو ............

    ممنون ِ لطفتان بانو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی